بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تجارت الکترونیک

کسب و کار بسیار فراتر از تجارت الکترونیک و خرید و فروش بر روی اینترنت می رود، و عمیق به فرایند و فرهنگ سازمانی . این محیط کسب و کار قدرتمند است که ایجاد شده هنگامی که شما را در ارتباط سیستم های حیاتی کسب و کار به طور مستقیم به مشتریان، کارمندان، فروشندگان و شرکای کسب و کار است ، با استفاده از اینترانت، اکسترانت ، فناوری تجارت الکترونیک، برنامه های کاربردی مشترک، و وب سایت .

E- کسب و کار تمرکز استراتژیک با تاکید بر عملکرد است که در هنگام استفاده از قابلیت های الکترونیکی در حالی که تجارت الکترونیکی یک زیر مجموعه از یک استراتژی کلی کسب و کار الکترونیکی است رخ می دهد. تجارت الکترونیک به دنبال اضافه کردن جریان درآمد با استفاده از شبکه جهانی وب یا اینترنت برای ایجاد و افزایش روابط با مشتریان و شرکا و به بهبود بهره وری در حالی که روش های کسب و کار الکترونیک شرکت ها را قادر به پیوند سیستم های پردازش داده های داخلی و خارجی خود کارآمد و انعطاف پذیر ، به همکاری نزدیک با تامین کنندگان و شرکا، و به بهتر ارضا نیازها و انتظارات مشتریان است.

E- کسب و کار در سطح برنامه های کاربردی سازمانی و ارتباط های B2B پیچیده و فعالیت های همکاری . پروژه کاربرد سیستم های از قبیل ERP ، CRM، SCM بخشی جدایی ناپذیر از تجارت الکترونیک استراتژی و تمرکز تشکیل می دهند.

عوامل بحرانی با توجه به تجارت الکترونیک

E- کسب و کار پشتیبانی از فرآیندهای کسب و کار در کل زنجیره ارزش : خرید الکترونیک ( E- تدارکات ) ، SCM ( مدیریت زنجیره تامین ) ، دستورات پردازش الکترونیکی ، خدمات مشتری و همکاری با شرکای کسب و کار .

یکی از اهداف الکترونیکی کسب و کار است که به ارائه اتصال بدون درز و یکپارچگی بین فرآیندهای کسب و کار و برنامه های کاربردی خارجی به سرمایه گذاری و شرکت در پشت برنامه های دفتر sucha به عنوان صدور صورت حساب، orger پردازش، حسابداری، موجودی و مطالبات و خدمات متمرکز به زنجیره تامین کل مدیریت و مشارکت از جمله توسعه محصول، تحقق ، و توزیع. در این رابطه ، کسب و کار خیلی بیشتر از تجارت الکترونیک.

برای موفقیت در تجارت الکترونیک بسیار مهم است به ترکیب پیشرفت های تکنولوژیک با استراتژی شرکت است که نقش یک شرکت redifines در اقتصاد دیجیتال در حالی که با توجه به ذینفعان مختلف آن است. این ضروری است به درک این مسائل ، ارزیابی گزینه ها، و توسعه برنامه جهت گیری فن آوری . استراتژی تجارت الکترونیک کمک می کند تا سازمان نگرانی های الکترونیکی کسب و کار خود را شناسایی، ارزیابی اطلاعات خود را نیاز دارد ، تجزیه و تحلیل تا چه حد سیستم های موجود در خدمت این اهداف، با دقت اشاره کردن پیشرفت های خاص، تعیین مراحل توسعه راه حل های تجارت الکترونیک و دستیابی به بتن و نتایج قابل اندازه گیری . بنابراین، روشن است که راه حل های تجارت الکترونیک نه تنها در مورد تکنولوژی .

یک مثال کلاسیک سیستم های SAP یکپارچگی برای هر سازمان است . این به خودی خود به عنوان یک پروژه در نظر گرفته و به اجرا با توجه به جزئیات . یک خطای دقیقه منطقی در تفسیر اهداف این شرکت می تواند در کل سیستم دوباره کار را از ابتدا شود. موسسه Vidyalankar از فناوری صفحه 4

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده