بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آمازون و مشاهده آفلاین محتوا در Android و iOS

آمازون و مشاهده آفلاین محتوا در Android و iOS

آمازون و مشاهده آفلاین محتوا در Android و iOS 

آمازون در این هفته با داشتن اولین سرویس پخش مبتنی بر اشتراک، که محتوای خود را برای مشاهده آفلاین در Android و iOS در دسترس قرار داده ، برخی موج ها را ایجاد کرد. این برای آن زمانهایی که می خواهید چیزی را تماشا کنید و اتصال اینترنت ندارید یا اینترنت شما محدود است بسیار عالی است.

مدتی است که برخی از مطالب Prime برای بارگیری در حالت آفلاین در دستگاه های Fire Amazon در دسترس است. و اکنون آمازون در حال گسترش این امر است و حتی بیشتر مشتریان است.

توجه داشته باشید که قبل از شروع ، شما باید مشترک Amazon Prime باشید که هزینه آن 99 دلار در سال است و همچنین به برنامه آمازون ویدئو که روی دستگاه Android یا iOS شما نصب شده نیاز دارید.

محتوای Amazon Prime را برای مشاهده آفلاین در iPhone ، iPad یا iPod touch بارگیری کنید

برای شروع ، ابتدا باید برنامه Amazon Video را در دستگاه iOS خود بارگیری کنید و با حساب آمازون خود وارد سیستم شوید. سپس ، قبل از شروع بارگیری اولین کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب تنظیم کیفیت فیلم است.

برای انجام این کار ، روی نماد تنظیمات و سپس بارگیری کیفیت ضربه بزنید. به طور پیش فرض روی بهترین تنظیم شده است ، اما من توصیه می کنم خوب یا بهتر را انتخاب کنید. هر چیزی با کیفیت بالاتر بارگیری شود شما از فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری استفاده می کنید. این امر به ویژه اگر دستگاهی با فضای ذخیره سازی محدود مانند iPad Mini با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید بسیار مهم است.

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام


اکنون مجموعه فیلم های خود را مرور کنید و موردی را که می خواهید بارگیری کنید پیدا کنید و روی دکمه بارگیری فیلم یا نماد بارگیری در کنار نمایش های تلویزیونی ضربه بزنید.


برای یافتن محتوایی که بارگیری کرده اید ، روی Library> Refine> On Device ضربه بزنید .


نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید - حتی اگر برنامه Amazon Video برای Apple TV وجود ندارد، می توانید با استفاده از AirPlay آن را به Apple TV بفرستید و در صفحه بزرگ تماشا کنید.


محتوای Amazon Prime را برای مشاهده آفلاین در دستگاههای Android بارگیری کنید

برنامه Amazon Video را برای Android در Google Play Store پیدا نخواهید کرد (هنوز) ، و چندین روش وجود دارد که آن را در دستگاه خود دانلود کنید. اگر قبلاً Amazon Appstore را روی دستگاه Android خود نصب کرده اید ، آن را در آنجا خواهید یافت.

یا برنامه Amazon Underground را روی تلفن یا تبلت خود بارگیری کرید، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. آمازون مترو هفته گذشته راه اندازی شد و ادعا می کند 10 هزار دلار برنامه رایگان و خرید درون برنامه ای ارائه می دهد.


پس از نصب Amazon Underground ، Amazon Video را جستجو کرده و برنامه را نصب کنید. آن را راه اندازی کنید و سپس با اعتبار آمازون خود وارد شوید. دقیقاً مانند برنامه iOS ، می خواهید کیفیت بارگیری ویدیو را انتخاب کنید. برای انجام این کار ، روی منوی (سه خط افقی) ضربه بزنید و به تنظیمات> کیفیت بارگیری SD بروید . گزینه های مشابه: خوب ، بهتر و بهترین را خواهید داشت. همچنین می توانید انتخاب کنید که برای هر بار بارگیری ویدئو از نوع کیفیت آن سوال شود.


به نمایش تلویزیونی یا فیلمی که می خواهید بارگیری کنید بروید و روی دکمه بارگیری فیلم یا نماد بارگیری در کنار نمایش های تلویزیونی ضربه بزنید.

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده